Puhhh.....

Nu ska jag klaga lite, jag vet jag är ledsen men jag kan inte låta bli.... innan jag fick barn såg jag alla "latte-mammor" som gick runt med sina barnvagnar och såg ut att ha det så mysigt. Nu när jag själv kan springa runt med min barnvagn tycker jag bara att det är jobbigt! Alltså missförstå mig inte, promenader i haga parken och humlegården, går jätte bra men det här med att åka kommunalt, leta efter hissar och försöka trängas med alla 500 andra människor som tydligen blir irriterade för att man kommer med sin barnvagn är lagom stressande fortfarande.... och nu är Lara 4 månader.... när ska jag vänja mig??

Tur att både syrran och mamma var med och förlåt om jag tappade tålamodet ett par gånger..... Lara var dock på strålande humör och nyfiken som vanligt! Och vi hittade värdens sötaste bikini till henne med jordgubbar på som hon kommer att ha på sig på sin första resa!! Vi åker hem till portugal i september och då ska hon leka med farmor farfar och favvofaster!!!

Nu är vi hemma hos mormor och morfar och efter en lång dag är vi alla såååå trötta.  Sov gott!
                                        


Kommentarer
Postat av: Faster Alex

Nej vad sot bild pa mamma mazamir och lilla lara! =)



Alskar er jatte mycket! <3



Jag tanker alltid pa er alla!



puss puss

2008-07-12 @ 22:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0