Igår

Igår skulle några gamla vänner från skoltiden komma förbi oss på fika. Jätte trevligt och vi såg verkligen framemot det, men jag kan säga att jag blev lätt stressad när jag öppnade dörren och utanför stod min vännina med den lilla bebisen (jättesöt) bara en månad, (sjukt och tänka att Lara vart så liten, och ändå vägde han 3.300 vilket är ½ kilo mer än Lara =) tiden går snabbt!) och sina 3 äldre pojkar som är väldigt busiga och det här med att sitta still finns inte hihih men jag antar att det är så det ska vara med pojkar mellan 3-7 de ska vara livliga eller?
Men jag måste säga att jag beundrar min vännina, inte nog med att hon är nyförlöst, med en bebis som ammade skulle hon hålla reda på 3 busiga killar också OCH DESSUTOM får hon inte mycket hjälp av killen! Hur klarar man det? jag tycker Lara är jobbig nog att ta hand om, och på vardagarna får Hugo ta över så fort han kommer hem, vilket han gör mer än gärna! Han är så fin med Lara, de leker  och busar och Lara blir helt vild när hon ser pappa =)

Älskling tack för att du är du och för vår lilla underbara familj! Jag älskar er.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0